Fair Choice

Veelgestelde vragen & contact

Veelgestelde vragen

Ik krijg de melding 'Ongeldige voucher code'


Dit zijn de meest voorkomende redenen:

  • Code is nog niet actief. Om veiligheidsredenen worden per post verzonden codes pas 7 dagen na de bezorgdatum geactiveerd. Probeer het later opnieuw.

  • Onjuiste invoer. Controleer je invoer. De code bestaat een combinatie van 19 cijfers en letters (de streepjes - niet meegerekend).

  • Code is verlopen. De code is niet meer geldig.

  • Code is geblokkeerd. Dit kan diverse oorzaken hebben. Bijvoorbeeld omdat een code niet was aangekomen, vermoeden van fraude of een annulering.


Ik heb mijn digitale bestelling niet ontvangen


  • De bestelbevestiging ontvang je doorgaans vrijwel direct. Maar het kan daarna tot 2 uur duren voordat je de cadeaukaart(en) ontvangt.

  • Controleer je spam box. De e-mail kan gezien worden als ongewenste mail

  • Heb je wel al een bestelbevestiging ontvangen maar na 4 uur nog niet je bestelling? Neem dan contact met ons op.


Ik heb saldo tekort, kan ik zelf bijbetalen?


Nee, dat is op dit moment nog niet mogelijk. Als je de melding krijgt dat het saldo niet toereikend is voor de cadeaus die je in je winkelmandje hebt dan dien je producten te verwijderen uit je winkelmandje. De waarde van de cadeaus moet gelijk of lager zijn dan je saldo om je bestelling te kunnen afronden.

Ik heb saldo over, wat kan ik daarmee?


Overgebleven saldo blijft geldig en kun je op een later moment weer gebruiken voor een andere bestelling. Een eventueel overgebleven klein saldo dat lager is dan het goedkoopste cadeau vervalt.

Ik heb meerdere Fair choice codes. Kan ik deze in één keer besteden?


Nee, dat is niet mogelijk. Je loopt per code het bestelproces door.


Ik zie maar één cadeau om te kiezen, hoe kan dit?


Zie jij na het invoeren van je code slechts één cadeau? In dat geval heeft de besteller van de Fair choice code al voor jou gekozen.

Mijn favoriete cadeau zit er niet bij


De Fair choice codes worden in diverse varianten uitgegeven. De keuze van de besteller (de gever) heeft invloed op welk aanbod jij te zien krijgt.

Bestellen lukt niet, wat doe ik fout?


In de meeste gevallen heb je dan meer cadeaus in je winkelwagen dan je saldo toelaat. Dit staat in rode tekst aangegeven. Verwijder producten uit je winkelwagen zodat je bestelling binnen je beschikbare saldo valt.

Kan ik mijn saldo inwisselen voor geld?


Nee, het saldo is enkel te verzilveren tegen de aangeboden cadeaus in het assortiment wat jij ziet na het invoeren van je code.


Contactgegevens

Fair choice
Noorderdreef 60
2153LL Nieuw-Vennep

BTW nr NL818503051B01
KvK: 34108906

Contact: Mail ons of bel 088-1108050